a märi *trumpet* a märi *cello* christmas

23 december, 2007 @ 20:34

 det är jul iår igen.. och jag, som vanligt har varit fruktansvärt snäll iår. fråga vem som helst!

  • jag har givit minst 100 spänn till rädda barnen
  • jag har lyssnat på, gråtit med, pratat med, lekt med, hjälpt och tagit hand om tanterna på solgården
  • jag hjälpte till med luciatåget i min hemby
  • jag har köpt mer saker till andra än till mig själv på ullared iår
  • jag har inte skrikit åt ungarna på barngympan en endaste gång
  • jag har tackat för mat, för skjuts och för andra saker så mycket jag har hunnit med
  • jag har gett fler komplimanger än någonsin
  • mamma har bara fått säga till mig en gång att jag ska städa mitt rum varje gång jag ska göra det
  • jag har blivit en bättre kramare, på senare dar

jag har precis varit nere och ätit tacos. mätt som ett gris. vi firar lillejul med familjen och pojkvännerna idag. så det blir nog chips och annat snacks till bingolotton sen också. Och pappa som är på så bra humör denna tid på året kommer bjuda på grogg, whiskey och choklad som om han äger ett dussin av det. Jag fullkomligt älskar julen! jag har aldrig varit hungrig denna tiden, nån gång.

GOD JUL ÄLSKLINGAR! EN GOD, NÄRVARANDE JUL. image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0