oh no, you got me! .. I AM A WANNABE

17 december, 2007 @ 18:03

- oh, no you didn't
- oh, yes i did.. i made a blogg.


          varför?
  • för att alla andra har en,
  • för att jag inte har någon lunar (så någon gång måste man ju vara lite hipp)
  • för att jag har tröttnat på bd,
  • för jag har tröttnat på tagged,
  • för att jag är trött,
  • för att jag har klätt alla på roiworld redan,
  • för att jag har klätt alla på dollzmania också,
  • för att det dröjer en stund innan mamma är färdig med maten, 
  • för att alfons inte är rolig och vill leka med mig,
  • för att jag inte har något annat för mig just nu
  • och för att jag inte tänker göra det sen
Gissa vad jag gör just nu!
Jag sitter och sjunger på skånska till den där skånska låten vart ska vi sova i natt med dansbandet perikles. den är jättebra. (som mat-tina säger jättesällan för det tycker hon är jättetråkigt) shit, hon är ju också skånsk. ... hah
....vad roligt allt blev helt plötsligt

ikväll.. ska jag gå och lägga mig tidigt, med tidigt menar jag att jag ska gå och lägga mig innan tolv. kanske när disney channel har tagit slut för dagen eller,. Jag kanske tillochmed går och lägger mig efter en spricka i kristallen. (en serie på ettan kl halv nio ikväll, missa inte för guds skull!)

nu.. ska jag gå och lyssna igenom alla mina låtar på ipoden en gång till. och kanske se lite på tv,

Ha en god närvarande kväll

Kommentarer
Postat av: Emma

Blogg är grejen :P, funderar på att göra mig av med min bilddagboke och bara ha blogg. bdb suger sen lunar crew köpte upp det.

2008-03-23 @ 15:05:37
URL: http://emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0