Everyone smiles as you drift past the flowers,

3 Juli, 2008 @ 00:57

idag har jag tagit mitt första dopp med bästa vännerna. Ett sent kvällsdopp blev det. Men det var rätt skönt i vattnet. faktiskt. Trots, solens nedgång och allt. Men jag trivdes tydligen bättre bland myggen?!?!

idag har jag även varit Jkpg. Med de näst bästa systrarna Anneli och Emelie. Jag köpte för mycket som vanligt. 3 par skor tillexempel. Men jag ångrar ingenting. Faktiskt, bra.
ikväll har jag haft det trevligt på msn. Kan man säga.

Imorron blir det en rätt händelserik dag. Marknad på morgonen, hem snabbt och städa rummet efter (dagens tråkigaste), jobba på kvällen och efter får jag ÄNTLIGEN träffa min älskade. Han är hemma tills fredag. Det ska bli mys, för jag har köpt massa fina underkläder idag :)

På fredag när jag ska följa Bosco till Nässjö. Ska jag även titta om jag hittar några nya brillor. För i Nässjö har dom karvik och där får man två för ett par. Jag är så FRUKTANSVÄRT trött på dessa brillor jag har nu. Totalt förstörda är vad dom är, går sönder stup i kvarten osv.

Nu ska jag strax gå och sova. Är inte trött än egentligen. Men jag måste nog. strax.

Dagens underbaraste låt: Lucy in the sky with diamonds, the Beatles.. Gåshud, hundra gånger om!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0