Breathe Stina, breathe

2 Maj, 2008 @ 16:34

GLAD! Fick glada nyheter med posten idag! Efter bara en vecka, vet jag redan att jag blivit antagen till den där textilakademin i Värnamo som jag gått och tjurat över. För jag inte trott att jag skulle platsa på. Jaja, det är Värnamo men jag vill verkligen gå där. om du får chansen nån gång, åk dit och titta så får du se varför jag så gärna vill gå där. Men Just jag! av över 70 pers! det är helt otroligt.. fattar ingenting..
Tack Mamma, tack Pappa, tack Lisa, tack Alfons, tack Mormor,
tack Bosco, tack Vänner, tack Malin, tack Petra, tack Andra referenser
och tack Stina, tack Stina, tack Stina, tack Stina Åhlander, du är bäst. :)

Nu längtar jag något fruktansvärt till sommaren, för på sommaren har jag något annat att längta till.

ikväll ska jag mest sitta och titta på Tv med Alfons, utan chips, utan människor, utan sol. Men det kommer bli kul iallafall. och imorgon ska jag jobba 9 timmar på en lördag, kommer också bli kul iallafall :)
ingenting kan nånsin gå fel längre, känner jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS!! DU har inte sagt nåt :(. men grattis!!

2008-05-05 @ 14:33:20
URL: http://Emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0