i love u bebe

22 Maj, 2008 @ 21:12

Jag håller på att bli GALEN. dom här dagarna har gått i snigelfart. Det känns som om det är JAG som sitter i den där skräckkällaren.. Åki, där överdrev jag. Meeen, finns det inte typ en sömntablett som man kan ta och sova fram tills om ungefär 4 veckor?  Neehe, tänkte väl det. Måste ju endå köra. Kanske är bättre på att köra när jag sover? Jag förstår inte varför jag inbillar mig själv att jag är bra på att köra. Jag är ju inte ens det. Jag är kass!!!!11ONEONE

Jag skyller på att jag har sovit dåligt i natt.

Mamma och pappa tittar på eurovision, jag ska också kolla. Samtidigt som jag trampar på den där trampmaskinen. min GREAT SELF-CONFIDENCE 2008 har börjat bra iallafall. idag har jag tex. gått 5 km med stavar.

Sover hos syrran och Jens i helgen. Dom är kämpegreat <3

Kommentarer
Postat av: sirran

TACK

2008-05-23 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0