och du har så mjuka läppar

11 Maj, 2008 @ 20:56

bakis dag idag. men det har jag förträngt. beacause jag har levt som en kung idag. när jag vaknade imorse av edoas tjat så hyssade svärmor åt honom och sa "edoa! du kan inte prata så högt! min lilla stina ligger där inne och kom hem sent i natt för hon har varit på fest. hon måste sova!"
Efter, tog jag och Bosco våran efterlängtade dusch tillsammans. och åt därefter deras hembakade bröd till frukost. det smakade mums.
Sedan tog jag på mig bikinin och lade mig på en filt i solen, Bosco pluggade så länge. Tills jag äntligen fick se scary movie 4. Jaja, jag vet den kom för länge sen. men jag har faktiskt aldrig sett den. den var dålig såklart. 3:an tycker iallafall jag är roligast. (Jag bryr mig inte om vilken du tycker är roligast.)
vi åt grillad kyckling till middag. sen dess har jag och Bosco tagit hand om varandra väl (myst, pratat och dylikt). 
Min bästa bakis dag ever! Måste säga att jag borde vara hemma hos Bosco mer. Jag älskar familjen Franklin och att vara hemma hos dom. ♥

PS syrrans fest var kul, har inga kommentarer, (dvs kommer inte ens ihåg hälfen) men den var hur kul som helst. PUNKT.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0