Pooor thing

26 Maj, 2008 @ 19:43

har precis vart ute och övningskört. Jaja, mitt tjat hit och tjat dit om min övningskörning, men det är det enda jag är fokuserad på just nu. och att bli smal.

jag och Carina har varit ute och gått kilarrundan i eftermiddag. Jag med stavar. efteråt bjöd hon på middag. och fika.. tyvärr.

igår var vi hos mormor och firade morsdag. Men jag hade julafton. Mormor tog fram massa gammla kläder. Jag fick med mig en baddräkt, en klänning och en mössa som var utvald just för mig sa mormor - hem. Fidde och hans tjej var med också men dom tog inga kläder. Fidde såg ut att må bra efter omständigheterna. om två veckor tar han studenten ju! lillen.

Ha en god närvarande kväll. (Jag hoppas Älskling ringer mig ikväll.) Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

du är smal, du har ju typ den finaste kroppen ever!.
men jag är gärna med och mottionerar i sommar :).

2008-05-27 @ 14:55:12
URL: http://Emange.blogg.se
Postat av: Linn

sv: hejhej, tack, detsamma! :)

2008-05-27 @ 16:33:46
URL: http://littlelinn.blogg.se
Postat av: Erika

Stina, du är smal. Du ska va nöjd med din kropp

2008-05-27 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0