Realisera bort våra hjärtan

1 Maj, 2008 @ 15:30

igår var det valborg. kinda mys. Emelie och Emma har kommit hem. Träffade dom igår, och ikväll kommer dom hit.

Bosco var med också, vi tog ett glas vin senare på kvällen och lät oss göra det som vuxna gör. men nu har han lämnat mig över helgen.. För Malmö.

Mamma och pappa har också lämnat mig, och Alfons hemma. Så om nån ska komma och göra inbrott här tycker jag ni ska strunta i det. För dom har tagit med all kosing och all öl.. Och tyvärr har vi ingen plasmaTV. Ledsen.

Mamma och jag var i Eksjö innan. Jag skulle egentligen bara handla bodylotion. Men det åkte med mer, så som ett halsband, ett diadem och sånna vantar som annvänder när man duschar.
För att citera mamma: "du skiter i vad du kostar på dig"

Nu ska jag fixa lite mat till mig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0