jag var här i fredagskväll........

22 Oktober, 2008 @ 0:09

åki, jag höll inte vad jag lovade. men jag ska försöka skärpa mej. jag har lov nästa vecka, då ska jag hem. så då får jag för mej att jag hinner blogga hela veckan.

idag är jag inget annat än trött.. men jag förstår inte varför, jag tog längsta sovmorgonen ever idag. ända till klockan halv 9. faktiskt. Fast jag gick och lade mig rätt sent. Oskar och jag var ute och gick. Han visade mig hela apladalen i mörker.  det var rätt okej. men inte någon solnedgångsupplevelse precis..

vi var på utflyckt för någon vecka sen. nästan HELA klassen var i borås. eller borås och borås vi var i kinna. det ligger i närheten av borås tydligen. vi var där och handlade. handlade massa tyg. handlade massa garn.  handlade massa knappar.. och tja, vad du vill. tanterna blev helt crazystuff när 34 textilare dyker upp i så kallade "deras" skrot. där BARA de får handla.
"vilka tror dom att dom är? tygmaffian eller?"
var det visst någon som hade sagt. men det var kinda fun.

har jag mer gjort?
vi har gjort ett grupprojekt. som gick ut på att göra en klänning av matta och skabbigaste ullgarnet ever. jag kan helt klart säga rakt ut att den såg inte mer än okej ut. efter lovet, har vi vernisage på alla klänningar grupperna gjort. 

fler projekt som händer i luften?
massor! jag börjar hela tiden på något nytt och slutar aldrig. men denna gången SKA jag sticka färdigt min kjol innan jag börjar på något annat. den kommer bli rätt fräck.

annars är det så jävla svårt att göra färdigt ett påbörjat projekt. speciellt när man går i en ny skola. för det finns så mkt man vill göra. man får absolut inte tänka att man ska fortsätta med sin insperation efter skolan. för då är det teatern eller den förbannade dansen. varför jag säger den förbannade dansen, är för att jag alltid lyckas skämma ut mej när vi battlar på slutet. men emmy, the danceteacher (nästan lika cool som bosco) tycker att jag är rätt cool.

På lovet.. händer ingenting, jag ska försöka jobba ikapp det jag ligger efter med. på lördag ska jag till min kusin och hans tjejs 25årskalas. Det blir maskerad. Jag har GRYMMASTE dräkten ever. om ni har sett scooby doo, vet ni vem daphne är. OCH daphne ska JAG klä ut mej till. orange peruk och allt :) bilder ska jag försöka ta, när jag har lärt mej att ta bilder på andra i stället för att posa själv.

bedtime, *slängkyss*

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska va med mig med på lovet! annars jag inte bli glad!

2008-10-23 @ 16:29:39
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: stina

självklart min vän

2008-10-26 @ 19:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0