dissa-stina-veckan har bara börjat

9 April, 2009 @ 16:46

mitt lov suger

samma visa varje dag - aldrig sova längre än till 9 (kan aldrig längre) - äta frukost - sitta helt ensam och sy enda fram tills någon kommer hem - när den väl kommer  hem går jag hack i häl med den någon hela kvällen - sam ringer - sen somnar jag vid 2.

jaja skolarbetet måste göras... men va fan, inte i fyra dar!!! om jag hade haft några pengar, kunde jag varit i malmö nu, med sarah som blev jätteledsen när jag sa att jag inte kunde komma pga pengar. tack gode gud! det finns nån som vill umgås med mig iallafall! haha?!

vart tog alla dom där påskfesterna vägen? och alla vänner? det vore ju kul om nån nån gång kunde fråga ifall man vill vara med?! nej stina glöm det. gå och gräv ner dig istället så lever du längre.......

och här ska jag sitta, helt ensam en hel helg med min enda vän... alfons. haha?!

ser inget hopp om någonting... o inga pengar har jag heller.

OBS! kommer få massor av skit för detta inlägg, men alla andra skriver om hur dåliga dagar dom har, så varför får inte jag?
OBS 2! jag är inte schizofren.. bara arg! då brukar jag skriva om mig själv i tredje person.


Kommentarer
Postat av: syrran

jag vill iaf umgås med dig :)

2009-04-09 @ 23:51:37
Postat av: SweetMissy

Jag med! Kom till Eksjö förfan, har riktigt tråkigt. Förresten va det ett tag sen vi träffades. Puss ;)

2009-04-11 @ 11:37:27
Postat av: Linnéa D

Stina jag gärna hittat på nått med dig och det vet du!!

2009-04-12 @ 11:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0