black dog

8 April, 2009 @ 00:46

nu är klockan lite över 00 och redan onsdag. sitter och stickar på mina jävla hotpants och lyssnar på led zeppelin.

det händer inte så mkt på mitt lov. jag gör mest skolarbete hela dagarna. det är så mkt som ska bli färdigt och som det ser ut nu, blir jag nog färdig också. bara ett problem som jag inte kan komma fram till - den där låten..... jävla låt. säg en bra låt! en raffig låt! som handlar om attityd!! (ingen pink-style)

idag har jag och min father haft some kvantitetstid. det innebär att vi åker med hans hoj till nån mcbutik i vetlanda, han köper något till sig själv, sen åker vi till mc d där jag får låna pengar till mat och sen första bästa väg hem. (oftast i regn)
d var typ super.

syrran var här, vi rotade bland massa gammla prylar. jag hittade en gammal nalle jag fick när jag föddes.
glad blev jag - trodde att den vart död.. eller som mamma så fint kallade det - kaserad.

bedtime. tack för du förgyllde min kväll kära zeppelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0