You´re mine, all of the time

29 April, 2009 @ 07:45

Idag har jag hasat mig upp till skolan redan vid klockan 6. Idag börjar min skolsökning number 2. Igår blev jag färdig med min skolsökning number 1 i sista sekund. Fick i princip springa ikapp vaktis när han skulle gå med alla brev till posten. Idag är jag iallafall ute i god tid. Har skrivit ut lite bilder och hoppas att Inger eller Biggan tillåter mig att jobba med dom på sömnadslektionen. Egentligen behöver jag inte hoppas för jag vet att dom tillåter mig - det behöver jag liksom inte fråga om (tja, ni vet hur dom låter)
En så länge är det väldigt tyst här i skolan. Det är jag och städtanten som verkar vägra gå in och städa i salen jag sitter i, förens jag har gått. Rolig är hon också, sjunger högt till sin mp3 H A H A, men snart ska hon bli av med mig. för snart vankas det frukost.

Gårdagens portfolio blev underbar. Idag har jag bara problem. Har ingen aning om hur den ska monteras/hur den ska byggas upp osv. osv
Nu: Fundera över saken under frukost
Sen: Börja pyssla
Ikväll: Åka till Sam med ett leende på läpparna - nöjd över dagens arbete

Ses där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0