Pink is the color of passionnn

23 Augusti, 2009 @ 23:05

idag är det söndag. idag har jag avklarat min första vecka i göteborg. Det har gått relativt fort. imorgon är det måndag, ny vecka - nya tag. d ser jag fram emot:)

så vad har jag gjort min första helg i göteborg?
städa och pysslat iordning lite på mitt rum. så om man kisar lite med ögonen kan man nästan se att det är ett rum som tillhör mig nu. igår åkte jag till järntorget. Jag börjar nog fatta hur man gör för att hitta här. På järntorget fanns det myrorna med fyra(!) våningar. Jag hittade massa fint. Tog säkert med mig 15 galgar med kläder in i provhytten men jag köpte bara två tröjor (en lila body och en jättebig röd stickad tröja) Tur var väl det. Då kan jag ju annvända pengarna till något viktigare istället, mat tex.

ikväll har vi kollat på slumdog millionaire, den var helt fantastisk och fick mig att börja tänka på en hemlig person jag faktiskt saknar ibland.............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0