pretty fly for a white guy

17 Augusti, 2009 @ 23:42

idag började jag skolan. jag kom 1 timma försent.. pga att jag åkte åt fel håll med spårvagnen. Jag e verkligen en lantis. Vilken tur att jag har hittat rätt skola iallafall och behöver inte känna mig som en lantis där. Eftersom att jag där kan jag visa att jag kan mina saker. MEN, att börja i en ny klass är inte lika lätt som det var i förskolan. Tänk om jag kunde dra ut första bästa klasskompis ut till sandlådan och efter några minuter är vi helt okrossbara. tänk om det vore så enkelt. nej men det kommer med tiden. i värnamo gick det iallafall fort.
jag ska ha mer koll och ordning iår än någonsin. har köpt en almenacka idag tex., ett fint pennskrin och en matlåda:)

i fredags hade jag hejdåfest för mej. alla som jag ville var där och vi hade nog kul. eller iallafall jag. kommer inte ihåg så mkt. jag vet att jag hackade på emile crona för mkt. att jag låg och simmande på golvet i köket. hade ett grässtrå som drinkpinne. jag höll inte mina två löften jag nämnde i inlägget nedan men jag må ha haft kul. sen somnade jag på det sätt jag ville:)

på hisingen är jag iallafall inneboende hos jens kompis. han är 27 år och jag har ett snart jättefint rum.
skillnaden med att bo med sina föräldrar och en 27 årig kille är ganska stora. jag har kommit på två hitills.
- han skulle visa mig runt i sin lägenhet när jag kom. d första han gjorde var att visa hur man annvänder hans super duper coola tv. jag kände mig verkligen fånig när jag visade upp min minitv med inbyggd... hör och häpna, VHS. fatta VHS! vem annvänder en sån nu förtiden? jag i detta fallet...
- hemma på mamma och pappas toalett har vi 3 olika dassböcker som man kan läsa om man behöver sitta där en längre tid. Dom heter Berts dassbok, dassboken och damrummet. Killen jag bor hos har några slitztidningar man kan ha som toalett läsning. och det pinsamma är,, att jag har snart läst igenom allihoppa!

godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0