my baby just wrote me a letter

27 December, 2009 @ 13:35

god fortsättning på er alla

d händer inte så mkt på mitt lov. har inte råd med så mkt annat än att titta på tv. jag måste ju snåla. för jag vill SÅ GÄRNA vara i gbget över nyår. saknar bosco, saknar spotify, saknar mitt internet. mamma bara somnar ju hela tiden när man titta på tv med henne. igår hade tex hon önskat att se stjärnorna på slottet. jag erbjöd mig att se jag med. men inte för att d inte fanns något annat att kolla på utan för att jag gillar gamlinga. och eftersom jag fick så fina julklappar kunde lika gärna mamma få välja program. mamma somnade efter en fem minuter och jag tänkte nu har jag chansen att se nån bra film på chanal + istället. jag hann inte bläddra förens jag kommit till 2an eller kanske 3an - då mamma utbrister "ska inte jag få kolla på d här?!" kul. nej

nu ska jag börja pyssla med boscos julklapp. den MÅSTE MÅSTE bli färdig tills han kommer hem på tisdag!

ananrs händer inte så mkt.. jag har ångest över min nyårsklänning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer uppd jag väntar!!! :p

2010-01-13 @ 14:46:16
Postat av: syrran

va från mig!

2010-01-13 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0