får man överdoser utav bjällerklang

7 December, 2009 @ 18:56

sitter och tuggar tuggummi - tjurar lite för jag har perioden. men snart ska jag städa. men först lite julmusik och tuggummi. jag tuggar ju aldrig tuggummi annars. har iallafall kommit på världens roligaste och billigaste julklapp till bosco. han kommer bli glad av att få matcha mig. super.

skolan går framåt förövrigt. har bara en big deadline tills på torsdag. i teckning. en presentation av ett plagg vi gjort under terminen. d är inte så svårt. d blir lätt. d tar typ ett andra avenyn avsnitt. d andra som vi ska lämna in är allt vi har gjort i teckning under året. jag får ångest!! tycker jag inte har åstakommit så mycket. jag vägrar lämna in mina krokibilder tex. d var mycket roligare med kroki i värnamo. aja, sjukanmäla sig på torsdag kanske?

i mönster och sömnad ska vi bara sy på våra byxor. hurra! d behöver jag. ska egentligen börja sy imorgon. men jag ligger efter med mönstret. har slagit min linjal i bordet säkert tusen gånger idag. trodde inte att d var så svårt att konstruera ett par byxor med lucka. har varit nära till gråt hela dagen för att min lärare inte har förstått och för att jag själv inte har förstått. men jag ska ha en lucka på mina byxor om d så ska ta hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0