give me a ticket for an airplane

15 December, 2009 @ 15:53

våran klass måste vara sämst i världen. idag, började vi klockan nio. vi skulle ha stilhistoria tillsammans med den andra klassen, A klassen. jag dyker in fem över halv nio. hela A klassen sitter och antecknar. endast två st från våran klass sitter längst fram. en stickar och en ritar. jag sätter mig brevid den som ritar. klockan nio har 4 st till från våran klass kommit. d sitter längst bak och koncentrerar sig för kunna hålla sig vakna. klockan halv tio är d fika. då har yttligare 2 st till från klassen kommit. Några från A klassen stannar kvar för att disskutera med lärarn om ämnet hon drog upp idag. Våran klass, tävlar ner till kaffeautomaten. fikatimen är slut. vi degar oss och småpratar upp till aulan. när vi kommer upp, sitter redan hela A klassen och antecknar så att pennan ryker. våran klass, eller den halvan som har varit här idag - ritar, sover eller smsar. På lunchen sitter vi och garvar åt oss själva pga den sämsta depp och segklassen vi verkligen är. LENA!! KOM TILLBAKA!!

hade mönsterkonstruktion sista timmen. vi skulle göra en ovrall. jag och vår lärare kom inte direkt överens. utan bråkade och sånt där.

har ritat en teckning idag, så lite grejer har jag fått gjorda iallafall.

snart ska jag gå hem. jag är hungrig as hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0