hjärter dam

23 December, 2009 @ 16:18

ja whatever om mitt förra inlägg. tyckte väl att tiden gick för sakta så klagade på mig själv. (någon timma på spikmattan gjorde susen) D är ju jul! då ska inte nån som jag deppa! jag älskar min familj.

ikväll kommer lisa, jens och tilda hit. vi ska ha minijul som vi brukar ha. vilket innebär att vi äter tacos, spelar bingolotto och super. Ja, jag vet att alkohol inte ska ha någonting med julen att göra över huvudtaget. men vem orkar egentligen höra på lotta engbergs tjat en hel kväll och natt utan att ha någonting i sig?!?!

bosco är inte med iår. han är ute och reser. vem vill inte göra de på sin 20årsdag? som han har imorgon? saknar iaf honom ikväll. väldigt mkt.

nu ska jag joina pappa och simpsons. d är ganska kul.

godkväll


Kommentarer
Postat av: syrran

ja pappa orka bara 1 timme med lotta..ahaha lajv jo

2009-12-23 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0