om jag inte tar dig nu, så tar nån annan dej, bort från mej

4 december, 2009 @ 15:55

leg hit och leg dit. okej, d blev ingen vodka. alla kollade så konstigt på mig på systemet så jag vågade inte köpa nån vodka. jag köpte passoa istället 74 spänn dyrare men inte lika pinsamt att köpa. förlåt för att jag ser ut som en barnunge då. får ju tillochmed visa leg när jag köper tobak. förutom på pressbyrån då och på 7eleven.. och i eksjö.

förövrigt så sitter jag och lyssnar på freestyle och känner mig allmänt töntig. ska vara hos my vid 7. orkar inte göra mig i ordning. tror jag tar mysbrallan på krogen idag. jag är ju snygg i antingen eller, har jag hört. tänk om d var som förr i tiden. då d fick hjälp med att bli klädda. vart tog de hjälpande händerna vägen? jag vill också bli påklädd av nån annan medans jag sitter vid datorn, äter eller you name it.

risgrynsgröt nu! pusshejjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0