snor en ful gran, börjar sedan rimma

13 December, 2009 @ 10:40

har hängt upp lite julkulor i fönstret. ser ganska överdrivet fjantigt ut men ganska fint. gillar att hänga upp saker. bosco dansar till min julmusik jag spelar. vi ska snart äta frukost och jag ska sy färdigt d där gardinerna till köket.

d snöade igår när vi gick på liseberg. eller hagla som vi skulle kalla d i bruzaholm. den snön är far away idag. undra om d någonsin ser snö i göteborg? jag förväntar mig snö när jag kommer hem nästa vecka!

dagens jul spellista
amy diamond - julen är här
dora the explorer - deck the halls
andy williams - it's the most wonderful time of the year
the refreshments - jingle bell rock
thomas lindahl - sunes jul

helgens sanning: p-ordet kan göra någon väldigt ledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0