jag har ett strålande förslag

28 Februari, 2009 @ 15:06

igår var vi ute. jättekul hade vi. även om jag blev påmind om varför jag sa på midsommaraftonen i sommras - att jag aldrig mer ska dricka. men vadå, inte var det mitt fel. jag blev ju bjuden på allt jag drack, varför ska jag säga nej tack. Det var ju synd om människan. jag satt med två groggar i handen som skulle var mina men endå envisades han med att jag skulle ha en xider också. ja, det är väl det man har grannar för. pm och hans tjeja fick hjälpa mig och rebecka hem. jag och pm gick och sjöng alla svenska disney intros vi kunde komma på, på vägen hem. när jag kom hem däckade jag med telifonen i örat.

idag ska jag åka hem till bosco. det var länge sen vi träffades.

igår hatade sarah mig för att hon tycker att jag ser ut som en docka, för att jag har fint hår osv. aaaw

veckans bästa kommentar: stina, du blir ungefär som mig när jag dricker ginotonic - Linnéa D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0