i know how sweet a kiss can be

15 februari, 2009 @ 04:35

valentines namnsdag har jag firat med storsyrran lisa och lillsyrran linnea. vår tv visade en salig blandning för oss. började med pippi, fortsatte med melodifestival och avslutades med the mask. Men efter hela kvällens tvtittande åkte vi och hämtade jens på nöjespumpen. den bild jag fick av det stället var ett uteställe vid ett sågverk. jaay, dit måste jag nån gång. även om jens varnade mig. 

nu sitter jag här, dagen efter valentines namnsdag - mitt i natten - klockan halv fem. kan inte hjälpa det, människan är ju bara så intressant.
tycker det passar att lyssna på den gammla sugar sugar låten då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0