en värld full av liv

Tisdag, 6 Januari @ 20:10

sitter här, förkyld och ensam. - så då får jag för mig att det är okej att tycka synd om sig själv.
men snart, får jag, besök av 3 söta girls. en linnea, en isabelle och en emilie. emilie fyller år imorgon. vi fyra ska iallafall gosa jätte mkt :)
- för snart är det bye bye småflickor, bye bye bosco, bye bye mamma och pappa, bye bye lisa, bye bye bruza och bye bye värnamo - jag åker till sthlm och är borta någorlunda länge. jag kan säga att det var länge sen jag var full av sån nervositet som jag är nu.

Men denna praktiken är min chans. min dröm. OCH jag, sitter och tjurar över att jag inte hinner spela titania i en teater på skolan pga min praktik. Jag hade nästan glömt varför jag sökte till denna skolan överhuvudtaget..

ville egentligen bara säga att jag hade en underbar nyårsafton. förutom bosco, som saknades :(

är dålig på att ta kort men inte på att leka i paint. här är min dagens önske-outfit



nästan lite isprinsessa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0