here comes the sun

27 Januari, 2009 @ 09:13

snabbt inlägg. min dator har damp nere på rummet. så uppdaterar lite från skolan. på skolan är det i varje fall tomt. utan mina klassisar. men det är andra människor här som tar hand om mig istället. :)

idag iallafall, efter fikat vid typ 10. så ska jag åka till jönk. helt ensam förstås. ska egentligen mest hälsa på hos min praktikplats jag ska börja på nästa vecka. men jag måste handla! har inte handlat sen ullared. jag börjar ungefär må lika dåligt som en som håller på att sluta röka efter sisodär 10 år. jag ska köpa en vinterjacka, ett par skor, eller två par skor, ett par byxor eller två par byxor... ja ni vet, jag har massor med pengar. jag kan köpa hur mkt som helst. glad är jag idag iallafall.

även om det känns som om det ligger bly på mina ögonlock. jag är så trött idag. men en fin dröm har jag drömt inatt.. eller en glad dröm. det tyckte alla andra också. jo jo, så trött är jag inte. jag kan som tur är, snacka med folk.

men bara så ni vet, som en liten extra parantes, jag har en väldigt fin vän. Emma heter hon ♥

på återseende,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0