all my friends are murders

14 Januari, 2009 @ 23:17

deppig rubrik.. men det är en distillers.. gillar ju dom. lite

idag iaf har vi virrat runt i stan hela förmiddagen. vi skulle gå lite ärenden. det var skoj, fick se sergelstorg och halva stureplan. men ont i knäskålarna fick jag.. och inga pengar har jag heller.. så så skoj var det inte..

efter ulrika vid typ halv 6. träffade jag min kusin Jonas. han är 34. men jag pratar med han som jag gör med mina kompisar. vi fikade.. och han visade mig, slussen och gamla stan. dvs alltså mer promenad.. med mina knäskålar. men Jonas är snäll, jag känner mig nästan som hans lillasyster när jag är med honom. han tar hand om mig på något sätt. tänk att för ett år sedan visste inte jag ens hur han såg ut.

nu sitter jag här, död som vanligt efter en lång dag. men jag har fått massor av idéer. egna idéer till modevisningen.

föresten! ikväll hade jag ett låååångt samtal med en spec. person. vill inte prata för mycket. vill egentligen bara bevisa för människor att jag också kan bli vuxen, göra mogna val och förändras... nu är jag helt plötsligt en ny männsika bara så ni vet.

imorgon ska jag åka pendeltåg... även om jag har körkort.. det var en markoolio.. sweet dreams, ladies and gentlemen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0