it's a cold, it's a broken hallelujah

27 Juli, 2009 @ 15:17

här står det bra. min förkykdning börjar rinna ut i sanden. det känns härligt. ny vecka igen. idag har jag jobbat. 7 till halv 1. världens mest meningslösa pass.. men jag är kreativ så jag hinner göra massor av saker den tiden.
nu sitter jag och lyssnar på jeff buckley och mår allmänt gött. emma var här för en stund sedan. jag har pratat om min helg och hon om sin.

i helgen har jag varit på mc dagarna. vilket betyder 3 dagar med bara gamla människor. i fredags skulle vi gå och se sahara hotnights. jag snoffsade upp mig med kjol, strumpebyxor och pumps. gamlingarna tog på sig typ fleecejacka. Pappa berättade för mig att medelålderna var 47 år. det struntade jag i. Jag menar hallå, fleecejacka e ju bara så 2008. iallafall fick jag se sahara hotnights, träffa alla dessa 47åringar och köpa ett halsband med ett körsbär på. mamma berätta då att det var inne med körsbär. det visste jag redan innan henne. H A H A. dagen efter var baksmällan långt borta och inte på väg tillbaka. Jag mådde alltså bra. Då gick vi allihopp och tittade på den där motorcykelparaden. Syrran och jag kom fram till att trehjulingar är coolast. jag ska nog ha en sån när jag går i penision. På kvällen gick vi till harrys efter många om och men. men jag hade någon slags tröttfylla.. vilket verkar betyda att ju mer jag dricker desto mer kraft tappar jag. då har jag tur att någon håller om mig när jag dansar. sedan blev jag följd hem vid klockan 4. d var super.

igår var det över. nu har jag inte en ledig helg förens om tre veckor. d suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0