hallo if you like this

4 Mars, 2009 @ 00:40

jag som trodde att dessa två dagar i göteborg och borås skulle ge mig något. men icke. tanken var att vi skulle kolla på skolor. egentligen hade jag i princip planerat upp hur jag vill göra. först gå på tillskärarakademin i ett år, i antingen sthlm. gbg eller malmö. (dom finns på dom ställerna) efter hade jag tänkt att antingen gå på beckmans i sthlm eller mode design i borås. Men vid tillskärarakademin tog det slut. shit my.. vilken omotiverad skola.. skulle ju bara vara onödigt att glida runt där ett år för 40 tusen spänn. ville ju gå på nordisk design också... bleh.. inte ens det står med på min väntlista...... undrar om jag får skyhöga poäng på högskoleprovet så jag kommer in på mode design i borås bara sådär utan massor med arbetsprover som jag inte hinner göra?

ibland önskar jag att livet vore en porrfilm. man går in till rektorn, som måste vara man, ger han ett blowjob och sen får jag en plats direkt. jätte enkelt.

jag är jättestressad ikväll. hade tänkt tråckla ihop mina byxdelar. men miss dumb me, lämnade tråckeltråden i bruza.. och den tråckeltråden är inte ens min!! biggan kommer döda mig imorgon. i så fall, ses vi i nangijala.

men dessa två dagar har gett mig lite iallafall. lite saker från myrorna som en shysst vinterjacka, två små väskor och en playsuit. den sitter som fan. kolla bara.


strunta i che guevara planchen i bakrunden.. den är inte min om några månader. Christoffer ville köpa den. Christoffer har en väldigt fin flickvän by the way. som är en av mina finaste vänner. Sarah heter hon. en av universums underbaraste människor, på riktigt.


Kommentarer
Postat av: syrran

När ska du ha på dig den då? påsk middagen hos mormor? :P

2009-03-05 @ 15:53:51
Postat av: Linnèa

Gumman kommer till att sakna dej och ditt skratt nu, men vi får helt enkelt tänka så här att vi ses om 10 dagar och kommer går fort. Allt kommer lösa sig snart.

2009-03-05 @ 18:56:11
Postat av: Linnea

har du sytt den eller vadå :) ?

jag fattar inte redigt.

häftig iallafall.

puss <3

2009-03-09 @ 17:51:37
URL: http://soundofadream.blogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0