there's nothing left so take the rest

FREDAGEN DEN 13:E mars, 2009 @ 02:23

nu börjar klockan närma sig halv 3. har precis varit uppe i skolan, har pysslat och tillverkat lite. nu har jag borstat tänderna och bäddat ner mig.

ikväll har vi också haft vernissage för de där jävla klännigarna. vi hade plockat fram mashmallows,chips, cider och andra mingelsnacks. för att vara extra förberedda liksom. tur att det liksom kom 5 personer och stöttade oss. en kvinna som gick ett en sekunders varv - åt chips - gick ett en sekunders varv och åt chips igen.  där var också 3 snorungar. eller vi kan kalla dom för 3 pojkar på 10 år. de var "in heaven" när de såg alla snygga brudar från vår klass. så när dom hade kollat färdigt på klänningarna ställde dom sig utanför vårat fönster - kasta snöbollar på fönstret i hopp om att få vår uppmärksamhet. den femte personen som var där, som alltid är där var thor, vår rektor. han ställer upp för oss, kommer på våra tillställningar, har oss som sina guldstjärne-elever och allra minst vad mycket han ställer upp för vår lärare catarina. men iallafall tiden gick, pojkarna utanför fönstret gick hem för att se bolibompa och vi andra stack till harrys. tog varsin bira och gick hem.

lyckades hamna som vanligt förlänge i sysalen ikväll. helt ensam var jag i några timmar men tack s och b för långa mysiga samtal. och vilket projekt jag har hållit på med ikväll sen!


dagens fem bästa
1. catarina tyckte att jag var duktig på att sätta upp väven
2. jag och min barbie börjar komma överns nu
3. att det inte längre är torsdag utan fredag. och idag ska jag åka hem
4. den långa varma, entimmesduschen jag tog idag
5. den där ölen på harrys som gjorde så att jag fick överskottsenergi och klarade mig denna kväll


dagens fem värsta
1. snö idag :(
2. industrioverlocker.... dom är farliga när man bara råkar titta bort en kortis
3. att jag är svinhungrig. har en torr fralla men inget smör. så det smakar rätt så.. torrt.
4. sarah fyllde 20 idag.. men eftersom hon inte är här, fick jag inte jag följa med henne på hennes första dag på systemet
5. lunchen och kvällsmaten var inget att jubla för ikväll


dagens värsta men kan tänkas att ändra till bästa
1. det står på mitt veckoschema att jag ska städa mitt rum. det har jag inte gjort än
men jag har ju söndag på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0