mary jane

Söndag, 1 November, 2009 @ 20:46

kom fram till götet för ungefär en o en halv timma sedan. möts av en stor massa, bestående av fulla och galna grabbar som skriker "göteborgs änglar". vadå göteborgs änglar? stora polisbussar fullsmockade med poliser dyker upp därefter och följer alla d galna pojkarna. jag själv står o gömmer mig bakom en lyktstolpe. men min väska är alldels för stor och sabbar mitt gömställe. därefter kommer svarta stora bussar, också fullsmockade med poliser som rusar ut. nu är jag livrädd. även fast jag inte är ensam så vet jag att d är en galning här nånstans och jag vet att jag går inte levande här ifrån ikväll. efter lite gömnade bakom en lyktstolpe ringer jacob och säger att han o hans bil står precis framför mig. fan, mitt gömställe lyckades verkligen inte. jag hoppar in i bilen snabb som en blixt. hysteriskt galskriker jag att han ska gasa på - köra d fortaste han kan. jacob frågar om allt e ok. jag rabblar upp hela historian, om polisbussarna - d svarta, d galna pojkarna som skriker göteborgs änglar och om galningen som står lite längre fram som ska skjuta hela göteborg i luften. jacob berättar för mig vad göteborgs änglar betyder och till min stora förvåning är inte d någon farlig ganstergrupp. nä. vet ni vad d är?

jo, d har visst varit match idag mellan ifk göteborg och aik på ullevi.

va?!!

välkommen hem till göteborg lantis-stina.

till mitt försvar får jag faktiskt erkänna att jag hade en dålig resa. gammla tåg, busschafförer som inte visar medlidande, killen på bussen som luktade för mkt svett och alla fjortisar från huskvarna - skjut dom, någon!

imorgon börjar jag skolan igen. upp tidigt igen. ja!!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA kul :b

2009-11-02 @ 22:55:30
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0