and it stoned

7 Oktober, 2009 @ 23:00

varit hemma ett bra tag. suttit vid datorn, kollat på rederiet och halvpratat på facebook. bosco ringde och sa att han hade fått körkort idag. grattis du har vunnit en snygg brud (jag) att köra runt på. oja, d är ett mkt fint pris. ehm mitt körkort.... har jag knappt någon annvändning för.. jag kanske kan sälja d på tradera? d e bra med kollektivtrafik. d borde alla tycka!

men iaf, jag var på stan idag. Först åkte jag till järntorget för att gå på myrorna. tänkte jag skulle hitta nån cool pryl man kan inreda mitt rum med. eftrersom mitt rum är såå opersonligt just nu. men d e så tråkigt att lägga ner energi på sitt rum. jag vet ju endå inte hur länge jag ska stanna här. jag får fram min personlighet genom alla mina kläder som ligger på golvet.. jag kanske borde hänga upp dom på väggen istället? nåja, jag hittade inga prylar men däremot 7 st böcker. eller jag hittade typ tusen böcker jag ville ha. men jag var tvungen att prioritera lite för annars hade d blivit för tungt att bära.så ja drog hem 7 böcker som jag har tänkt läsa under min livsgång. vem tror att jag kommer klara d? jag själv tror att d e ganska osannolikt me tanke på att sist jag läste en bok var typ i åttan eller något.
efter järntorget o myrorna åkte jag till domkyrkan för att få till tygaffären gårda. jag har varit där två gånger innan och har ganska dåliga erfarenheter av just den affären. men idag var dom nästan trevliga och man kunde nästan fråga dom frågor som dom kunde svara på. just gårda är lite annorlundare mot andra tygaffärer jag har varit i. d e jättedyrt! jag är van vid superpriser med 25:-/m osv. på gårda kostar ett tyg minst 80:-/m. och d tygen är väldigt svåra att finna i den affären. missnöjd kom jag ut med ett billigt skjorttyg. hemma framför spegeln med samma tyg framför mig - en jätteglad stina. jag hade gjort ett bra köp med andra ord. hih.

nu ska jag ta ut mina linser, borsta mina gaddar och ola om vilken bok jag ska läsa ikväll. godnatt

har föresten hittat en ny älskling, Van Morrison. helskum men jättebra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0