dream a little dream of me

5 Oktober, 2009 @ 06:43

jag säger bara en sak, död åt mönsterkonstruktion! kom i säng vid 4 pga av mönsterkonstruktion. om jag nån gång blir lärare ska jag aldrig ge ut läxor över helgen. tro mig, men ingen i hela världen gör helgläxan på fredagskvällen eller lördagskvällen. Alla och då menar jag ALLA gör helgläxan dagen före på söndagkvällen. nu är jag redan uppe för att vara först i skolan idag. pga att jag inte hade allt här hemma som jag behövde tilll läxan.

sitter och halvsover med ansiktet i handen medans jag lyssnar på jättehög julmusik (ja, en del börjar tidigt iår). väcker grannarna. men d skinner jag i, jag måste ju vakna. d är d viktigaste just nu.

jag har varit hemma i helgen. därför dålig tid med bloggen. var hos bosco på fredagen. han själv sa så förväntansfullt att han hade lagat en romantisk middag. jag själv upptäckte att d var en vanlig middag fast på lite finare tallrikar. nåja, han hade gjort fint ialalfall med tända ljus och beyonces halo som ekade i bakrunden.
på lördagen var jag hos synsam. på kvällen åkte, jag + päron och bosco till syrran och jensa för våffelkalas. men mest för att få se nykomlingen tilda. jag är SÅ stolt, jag har verkligen världens sötaste systerdotter. svårt o slå. that's it!!
på söndagen sov jag och bosco till klockan tolv. behövdes!!

igår var jag tillbaka till göteborg vid kvart i 6.

idag ska jag ha på mig; stumpebyxor, en röd krossadsammet klänning, gummistövlar och hör och häpna, linser.

tänk mig med linser, trodde jag aldrig - jag menar, jag kan äntligen se utan att något på mig, på tio år!! uppenbarelse!! jag är så snygg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon har på sig kläderna hon fick av dig idag ;) hoooooon är såååå söt! :D

2009-10-05 @ 10:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0