Cause you set my soul on fire

7 Oktober, 2009 @ 13:38

sitter i skolan. vår stränga men endå underbara lärare är sjuk. så vi har fått ha vårat vimsepelle till sömerskalärare idag. vi skulle rita vårat grund liv (fråga om du fattar nada) men d var bara en allmänt vimsig lektion. jag satt och bläddrade igenom alla mina radiokanaler hela lektionen, som varar i 2, 5 h. (!!)
nej, tacka vet jag lena, på hennes lektioner är d alltid ordning och reda. där íngen skulle ens tänka tanken att gnälla över varken förlite arbetstid eller för snabbt tempo. fan va duktiga våran klass är. jag lovar att A klassen inte är lika duktig. pga av d olika lärarna vi har.

nu är iaf skolan slut för dagen och jag tänkte denna lediga eftermiddag som egentligen kallas för egen studietid kan spenderas med att shoppa. jag har gjort en lita lista på alla stopp jag ska göra
- myrorna (ja ja jag vet att myrorna är en lite för dyr second hand, men jag gillar myrorna)
- gårda (skjort tyg)
- elgiganten (nya hörlurar)
- claes ohlssons (massa prylar som är tråkiga att lägga pengar på, men behövs)

sydde min shjorttoille inatt (!!) blev great. min skjorta kommer bli så snygg! ehm ja.

nu drar jag till stan, ska jag hälsa till någon från nån?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0