i'm just a girl

11 Oktober, 2009 @ 23:17

okej, nu gör jag ett nytt försök att berätta om min helg. fredagen var väl tänkt att d skulle vara lite mer kultur än vad d var. istället hamnade vi på nån svartklubb där d var några copycats av broder daniel som uppträde. jag ljuger om jag säger att jag tyckte att dom var bra. d var en trevlig kväll. men mej vet jag inte vad d var fel på. full med för många lingonvecka hormoner så jag kände mig ganska tragisk. men jag skyller på att d var fredag. trötta tider. för jag hade ett helt fantastiskt sälskap.

lördagen vaknade jag med fortfaranda lingonvecke hormonerna i kroppen och kände mig fortfarande lika tragisk. ringde till bosco o grät i 20 minuter utan anledning. han tvinga mig till sängs. istället ställde jag mig i duschen och efter bara några minuter stod jag och asgarvade över mitt tragiska jag. vad tänkte jag med egentligen? d e inte synd om mig!!

på kvällen åkte jag ut till my. vi förfestade hemma hos henne sen gick vi ut. denna gång var vi ute i tidigaste laget. men vadå, d proppades på med folk hela tiden. tiden gick fort. vi dansade mkt. shotade på toaletten och där tog d stop. då tappade vi bort varanda. dont be afraid. de händer alltid. då får man lägga på charmen och gå runt o hitta nya vänner man kan umgås med tills man tillslut ska tappa bort dom också. mina utekvällar i göteborg brukar bara vara som stora mysterium men jag hittar alltid någon att umgås med, konstigt nog. vi hittade varandra vid klockan kvart i fyra och då hade vi inte direkt letat efter varandra. utan vi råkade bara hamna på samma plats, vid samma tid. vi kom ut utanför portarna vid klockan fem. och även om jag då hade festat två dagar hade jag ingen aning om vad som hände med mig. jag hade så mkt energi. d kom fram några jag hade umgåtts med under kvällen och började snacka om efterfest medan dom hoppade in i taxin. jag hoppade också in i taxin med ett jättestort leende på läpparna som betydde mer fest, jay! då drog thezz tag i mig och sa att vi skulle gå hem istället. hon har ingen humor nån stans:( vi gick till mc d istället. sen tog vi en tio minuter lång promenad i 12 centimeters stillett klacckar till brunnsparken. där satt vi och vänta på spårvagnen i 20 minuter i en kall busskur. men vi hade iallafall varandra. klockan halv sju damp jag ner i sängen.

klockan elva gick jag upp. fortfarande samma kläder som dagen före. åt två knäckebröd, bytte kläder och gick till skolan. har fixat lite där. så imorgon kan jag börja sy på min skjorta. hurrrrrrray

hela min helg låter som nån rockstar-crash-a-hotel-crap. men orka, jag tar igen d nästa helg!



jag och my innan utgång. kolla vad söt jag är i linser. vilken töntig dessie komentar. men vadå d e ju sant. jag fattar inte varför jag inte skaffade linser tidigare. har fått massor med komplimanger för mina ögon. vem var idioten som hindrade mig liksom?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som det händer en hel del i Göteborg och som du lever livet.

Jag hoppas jag snart får besöka dig i Göteborg.

Saknar dig!!

2009-10-12 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0