vi mot världen

Tors, 1 oktober, 2009 @ 21:45

tiden går fort, ibland lite för fort. jag hinner inte riktigt stampa ner foten och stanna upp för några ynka 10 minuter. jag skulle inte ens ha råd att vara sjuk just nu. egentligen skulle jag behöva gå en kvart tidigare imorgon innan vi slutar. men d e lika bra att jag skippar d. för om jag missar den kvarten kommer jag säkert ha missat ett halvårs studier. ja, så fort går d på vår tillskärarakademi. men alles gutt. har haft teckning idag med min extremt tråkiga illustrations lärare. vet inte vad jag ska skriva för att d inte ska bli ett "hej tyck synd om mig för jag har världens mest oinspererande lärare i teckning". d är iallafall hon som är tråket i tråkigaste-i-hela-världen.

imorgon ska jag iallafall åka hem till bruza. men först till bosco i eksjö. vi ska köpa en familjepizza, stänga på filmen slumdog millionaire, han ska kolla och jag kommer väl förståss somna. vi spenderade våran förra fredag vi hade tillsammans så och som jag minns d, så hade vi d mysigt iaf. på lördagen ska jag äntligen få träffa min systerdotter. syrran ska ha våffelkalas för mej, mamma och bosco. jag själv ska få ge alla mina presenter jag har köpt till henne. <3

jacob kom hem idag föresten med hur mkt mustage som helst. han försvann in på toaletten med rakapparaten och ut kom den vanliga jacob så som jag känner igen honom. även om vi inte känner varandra så bra så är d nästan som om vi är syskon, han tar hand om mig och jag tar hand om honom. inget mer med det.

i tisdags var vi på studiebesök på något företag som jag inte riktigt lyckades få kläm på vad d var dom sysslade med. fick med mig en broshyr om företaget hem.. han säkert läst igenom den 100 gånger (!!) och fattar fortfarande inte vad dom sysslar med. iallafall så var det en kille som pratade framför oss. han var så glad och så överenergisk över att få prata om vad dom sysslar med. vi andra brydde oss inte så stort utan var mer glada över kaffemaskinen då vi satt och smakade av varandras olika smaker hela föreläsningen. d pågick även små sändningar av lappar med töntiga meddelande till varandra. d gjorde man typ på högstadiet. men, sen skjutsade emil oss till skolan i sin bil. d e så roligt att åka bil i gbg.. jag gör inte d så ofta..

nä nu är d bara jag, hannah montana, lite choklad och packning som gäller!! en helt fantastisk dejt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0