broken in brooklyn

14 September, 2009 @ 10:47

sitter o lyssnar på gotta be somebody med nickleback och försöker få andra att tycka lika synd om mig som jag tycker om mig själv just nu. tog spårvagnen innan till skolan (inget ovanligt men iaf) bytte till solbrillor, vet att jag la ner mina vanliga i glasögonfodralet som solbrillorna låg i. Sen vet jag att jag också la ner glasögonfodralet i min väska. efter d är d helt blankt. jag kom till skolan. skulle dra på mig mina brillor. vart var dom? inte vet jag inte i väskan iallafall. jag borde inte ha glömt dom. utan antagligen tappat dom eller blivit bestulen på dem. Eftersom jag inte kan gå i skolan när jag är blind och inte vill sitta med solbrilllor på mej. så var jag tvungen att åka hem och hämta mina andra. försökte prata med chafförerna på spåvagnen påvägen tillbaka, men dom bara muttrar ju. så jag fick nöja mig med att leta lite själv istället.
nu är jag hemma, sitter och tjurar för mig själv i mina ANDRA brillor. Väntar med att lunga ner mig lite innan jag går tillbaka till skolan. ringde västtrafiks hittegods innan. dom sa att om jag har tappat något idag kommer d tidigast in imorgon klockan 12. jaha. kul. nej.
ska nog gå o leta själv istället. d går säkert fortare! stackars mej :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får tibax dom dååå :p dyrt annars ju.. hehe

2009-09-14 @ 11:45:22
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0