country house

12 September, 2009 @ 16:05

har precis varit o handlat sprit nere i nordstan. jag förstår inte varför jag aldrig lär mig att inte åka dit o handla på lördagar. d e ju då de som mest folk. idag har jag alltså stått i kö på systemet i 45 minuter.. sånna där grejer har bara hänt mej på liseberg innan. nu för tiden händer det d dagar jag väljer att gå på systemet på nordstan, på lördagar. någonting som också aldrig har hänt mig på systemet är att den som står i kassan är trevlig. Idag träffade jag en sån karl. har aldrig hänt tidigare att någon på systemet frågar mig vad jag ska göra ikväll?

ikväll blir d inflyttningsfest hos jacobs kompis. han själv ska inte gå. så jag frågade om d var okej att jag snor hans kompisar. d var okej.

snart ska jag gå ner till konsum (4minuters promenad fram o tillbaka) o handla groggvirke o blåbärssoppa. PARTEY!!

ikväll ska jag ha på mig
gul chiffongtop
svarta glansiga byxor
svarta pumps
o lite för mkt hårspray

Kommentarer
Postat av: Anonym

(tummen upp) hoppas du får det skoj då :) och ring mig på vägen hem om du inte vill åka helt själv!! det får inte hända nåt! ♥

2009-09-12 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0