cuz i want that one

16 September, 2009 @ 21:57

jag gick faktiskt till skolan idag. Men först började jag med att komma en timma försent. vilken tur jag hade! andra tema dagen, betyder fin detaljer. Vilket inte är så stort problem att komma försent till. Jag smockade, åt lunch med klassen o sen åkte jag hem. men först snabb visit till nordstan för att köpa present. ska ju på kalaseli kalas på lördag till min vän emelie som fyllde tjuge i förrgår.

när jag kom hem slängde jag mig på sängen enda tills jag insåg att d inte var kul (varade i 2 sek) satte mig vid datorn, ritade lite o kollade på youtube.

Jag älskar youtube. ALLT finns där.
Tänk att ALLA rederiet avsnitt finns där.
Rederiet ja, jag har tänkt på en sak att när d blir lite för sorligt eller lite för mkt känslor i det programet, så spelar dom någon slags obehaglig låt som bara borde spelas på typ begravningar.
När jag känner mig sviken eller ensam så brukar den låten börja spela i mitt huvud. då känner jag mig ännu mer övergiven. tack för den. jävla såpor.

jag svamlar liite för mkt. ska sova istället. vilket betyder att nu ska jag göra mig beredd på att gå o lägga mig inom en timma.

HAHAHAH

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskade Youtube.



haha! Stick! ååh tack stina :).

2009-09-17 @ 13:06:27
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stina krya på dig!

2009-09-17 @ 15:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0