gallerie

16 September, 2009 @ 00:10

imorgon går jag till skolan. tror jag. det har varit en ganska intressant dag. åkte iallafall ner till stan för att få fatt på mina brillor. d kostade en tjuga att hämta ut dom. Vet ni vad jag tror? jag tror nog att det är personal från hittegods som som snor alla våra prylar på spårvagnar o lämnar in dom i deras hittegodslådor. På så sätt blir dom rika på våra 20 lappar. Undrar vad dom pengarna går till? personalfester, personalfika eller personalresor? till tyskland kanske? onödigt att tänka på kanske.

ikväll har jag doppat morötter och gurka i vitlök, kollat på andra avenyn och ritat upp en skiss på skjortan vi börjar sy på, på fredag. d blir en stor o enkel... kanske i vitt sammet:)


Kommentarer
Postat av: syrran

Jag tror det går till deras löner :P de kanske inte har nårra förutom de 20 kr :p

2009-09-16 @ 10:15:10
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej nej, d tror jag västtrafik står för

2009-09-16 @ 15:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0