im gonna love you just a little bit more

10 September, 2009 @ 23:55

vad har jag gjort ikväll?! iiiiiiingenting. har varit i skolan idag. vi hade företagsekonomi o våran lärare är bara så bäst. jag har aldrig i hela mitt liv tyckt att d är kul att läsa ekonomi men vår lärare gör d bara så bra o så intressant. Även om jag somnade några gånger bakom min uppställda pärm
Sen till mitt favoritämne, teckning som vi också hade idag. Där är vår lärare helt tvärtom. Hon gör d helt ointressant... men vad mer kan man begära när hon pratar i samma tonart hela tiden?!

imorgon ska vi börja sy på våra kjolar!! Längtar!

o grattis också stina för du hann färdigt med alla uppgifter i slutändan. DU ÄR FAN DUKTIG PÅ MÖNSTERKONSTRUKTION!

dagens, veckans och månades läxa: vad i helskotta ska jag ha alla chiffongtoppar till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0