somebody to love

Tis 22 September, 2009 @ 23:17

sitter i jacobs biosalong (tvrum) och halvkollar på systrar i jeans. tänk att Blake Lively har varit med i en så fjantig film. tja, nånstans måste man ju börja. 
har videosamtalat med syrran på msn ikväll. så nu har jag sett Tilda med ryggen mot, sovandes också. hon är söt. jag är världens stoltaste moster till det sötaste barnet i världen.

imorse när jag vaknade klockan 6 så var det helt mörkt ute. det var mysigt. jag hoppades på att d skulle vara snö ute. ja, d var nästan så jag tänkte sätta på tvn o leta efter julkalendern. till min stora förvåning var d inte snö utan d var regn istället. imorgon ska jag vakna vid 6 igen bara för att få samma känsla.

Nu: betala mina tradera grejor jag har vunnit o se lite rederiet. länge sen ju.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väl för söt du :) föresten, sa till bosco att han kunde hänga med dig när du kommer hem, såå ni får träffa henne live isf :) <3

2009-09-23 @ 18:28:04
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0