the botten is nådd

9 September, 2009 @ 18:47

jag har sagt d förr o jag säger d igen, JAG ÄLSKAR SPOTIFY!! d är d bästa som har hänt mig!! ville bara göra d klart för alla. men orka reklamen!

idag har jag varit på linnégatan och handlat tyg. ännu ett ställe jag har hittat som jag inte mer tänker åka ensam till. d var säkert minst fem olika fyllegubbar som ropade på mig o sa att jag skulle komma o sätta mig i deras knä! o inte nog med d när jag då åkte till linnégatan med spårvagnen kommer d en annan gubbe och sätter sig hos mig, börjar ta på mina stövlar och frågade vad dom kostade, jag ljög o sa 5000, han gick förstås på d. Men jag kanske ändå inte skulle ha sagt 5000 för då började han tjata om att jag var vacker o frågade om han o jag inte kunde ses nån gång?! vad jag svarade? jag brast förstås ut i asgarv och gick sedan av vagnen. så linnégatan och kvibergmarknad är med på listan där jag inte vill befinna mig ensam. iallafall inte när jag är trött, hungrig och har världens största maska i mina strumpebyxor!!

har iallafall handlat tyg idag. d var dyrt som fan o jag har ångest så in i helvetet men d kommer bli bra.. Fast d första mamma sa när jag förklarade för henne att det var ett glansigt 100% polyester tyg började hon o babbla om att d är svårt att sy i. SKIT PÅ DEJ, d är d inte alls!!
ikväll blir d idol och gröt till middag.

må så gott
(jag ska bli bättre på att uppdatera min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0