you can be my flamingo

Tis 22 September, 2009 @ 19:55

jag är helt slut! kom hem från skolan nu. NU! klockan är ju åtta. egentligen slutade vi redan vid klockan två. just nu är d så mkt att göra så att d nästan känns som jag bor på skolan. jag har ju inget liv. som min klasskompis emil brukar säga innan han går hem (han stannar aldrig över)  "skaffa er ett liv!" såklart säger han d på ett kul sätt. men han har så jävla rätt. ikväll har jag iallfall sytt 6 knäppkanter. d tog sin lilla tid. eftersom jag har blivit så noggrann på senare dar. o den enda industrimaskinen som var ledig var en jag absolut inte är kompis med. 
på fredag ska kjolen var färdig. jag har kommit halvvägs. Om jag kommer bli klar? säger som annika brukar säga: d vet jag inte, men d måste jag. föresten så ska vi inte bara lämna in en kjol utan även plaggskiss, mönster i 1:4 skala, arbetsordning, pris och sköttsleråd av tyget. *drar mig i håret* ........ *lugnar ner mig* idol o andra avenyn göra. vilket på svenska betyder att d är sånt jag kan göra under 2 timmars underhållning av idol och andra avenyn. hih.

Jag har ju mitt liv på helgerna. i helgen kommer emelie hit tex:) vet inte vad vi ska hitta på. beror nog lite på vad vädret har att erbjuda. Mest bara va tror jag. Jacob kommer inte att vara här!

syrran ringde innan. dom har fått åka hem nu. skönt för dom. i helgen ska jag köpa något till tilda. FÖRSLAG?!

nu har jag bara en fråga, vad ska jag äta till middag ikväll? gröt eller gröt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0