no boy, can make me feel like this

12 April, 2010 @ 07:35

jag hatar att vara sjuk! d har annars varit en extremt bra start på detta år fast jag har varit sjuk så mkt. vaknade svimfärdig. har letat igenom hela lägenheten efter termometern och hittar den inte. likadant med mina ibumetin. så vet inte om jag har feber, jag vet inte om jag blir bättre om jag kommer ut i friska luften. men d skiner jag i. jag går till skolan iallafall.. jag får väl annvända munskydd eller så får jag väl storhandla på apoteket direkt efter skolan. skolan är viktigare än min hälsa idag känner jag. även om jag behöver en mamma idag. fast hon kommer först på onsdag. då ska hon sova hos mig.

på torsdag ska portfolion till borås modedesign högskola vara inne. så nu börjar min dygnsperiod. jag ska inte sova förens på onsdag. kul va? nej, på onsdag kan jag ju inte heller sova för då ska jag fira att denna stressperiod är över.

mitt lov har varit bra. i fredags träffade jag emelie. vi har inte träffats på länge. vi var ute och vandrade i bruzaholms skogar. och jag fick en guidetur av henne. hahaha. emelie är den roligaste människa jag känner.

idag börjar skolan. jag är nervös. jag är inte färdig med ett mönster jag och en klassis ska ha till en kund. kommer säkert få skit för det. men jag får väl hosta lite blod så ordnar sig säkert allt. känner att jag har skyllt på ansökan till borås tillräckligt länge nu.

d var segt att åka tillbaka till göteborget igår, sjuk. men jag hade ett trevligt sällskap från kamerun igemte mig. som jag nös rakt upp i ansiktet på. excuse moaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0