yes sir, i can boggie

4 december, 2010 @ 21:40
lördag, jag sitter med en mugg i handen och dricker peppar mynts te. underbart.. d luktar så gott. är hemma hos bosco. myser lite med varsin dator. jag försöker komma på vad jag önskar mig i julklapp. d går inte så bra.
har varit ute och svirat inatt med mina två favorittjejer. druckit mkt och flamsat mkt. vi drog tidigt från krogen denna kväll. vi åkte till en kille på efterfest. han bodde i ett trekantigt hus utanför göteborg med en jacuzzi i trädgården, som vi beslagtog - helt nakna med rödvin och kamera i högsta hugg. jag och my tävlade om vem som kunde vara längst under vattnet. thez satt mest och var orolig över att vi skulle drunkna. mamman. klockan halv 6 imorse tog jag och thez en taxi till stan. för att vi saknade stan. vi lallade runt där inne ett tag med termobyxor och high heels på oss tills spårvagnarna började gå. gjorde snöänglar och sånna där saker tills d började ljusna ute, då d antagligen var dags att åka hem. vi skildes i soluppgången. magic works! 
vid åtta i morse kom jag hem till bosco. sov tills halv två. då åkte jag och bosco till stan. han köpte en ny mobil och vi åt på mc d. känner mig som en padda just nu och matstrejkar ett tag tror jag.
imorgon får jag väl börja med julklappsköpandet. tänker börja dagen imorgon med julkalendern och lite julte. NO PEPPERCAKES! (vet förståss att pepparkakor inte heter peppercakes på engelska)

Dag 08 – Ett ögonblick
mitt finaste ögonblick i hela mitt liv var den 20 augusti 2008. det var en onsdag. d var en nervös dag. jag hade tillochmed köpt ett paket marlboro för att minska nervositeten. fast säg inte det till någon. dagen innan hade varit en helvetes dag. jag minns inte riktigt vad som hände men den hade varit hemsk och nästan förstört hela mitt liv. så på onsdagen var jag inte direkt peppad på uppkörning men jag klarade det. När jag sedan kom hem på kvällen och läste i almanackan - skulle bara roliga saker inträffa inom den närmaste dagarna. efter några dagar flyttade jag hemifrån för första gången och efter två veckor fyllde jag 20. jag tror jag växte och blev vuxen på bara några timmar. måste vara världsrekord. den kvällen firade jag med rödvin som jag precis hade lärt mig dricka.
har hittat världens underbaraste låt i video (!!) på youtube. sierra har grym pipa. gråter lite varje gång hon öppnar truten.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 00:03:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0