Inga tårar

21 Februari, 2010 @ 09:01

brukar vänta till samma dag som jag ska åka hem med att boka en biljett och d brukar fungera fin fint. inatt var nog inte Gudarna med mig. jag har drömt mardrömmar om biljetten hela natten. tex att jag ska få stressa till tåget eller att d inte ska finnas någon biljett alls. idag rusade mamma in på mitt rum vid kvart i åtta och tyckte att jag skulle komma och boka biljett. tack och lov att hon väckte mig från ännu en mardröm. jag gick upp. swebus var fullt. SJ hade biljetter. jag köpte en och upptäcker efter att Nässjö-falköping är inställt idag. kul. nej. jag skulle ha en bil. eller. kanske. inte. sitter i allafalll och gråter och tycker synd om mig själv för att jag kanske ska få vara i detta kalla hus ännu en natt. saknar mitt göteborg. vem orkar vara ute och resa på en måndag? d är ju då jag ska vara i skolan. jag är sur. sur. sur. sur.

och nu när jag är såhär sur kommer min surhet till en spec. person också fram. brukar förtränga att jag är sur på andra människor eftersom jag vet att d finns goda människor runt mig också. men idag önskar jag denna person all olycka livet har att ge. jaja, jag skulle aldrig säga såhär annars men idag är jag sur och det får gå ut över denna person. varsegod! ta åt dig! för efter allt jag gjort för dig får du faktiskt skylla dig själv.

vilka problem jag har. tror jag kryper ner hos min bosco en stund.

men först vill jag väl berätta om Tildas dop. Tilda var jätteduktig. Syster och Jens var heller inte så pjåkiga. Festen var lyckad. Antar att d personer Lisa ville ha där, var där. Några sötisar vid mittenbordet. d var tur att d var där så jag hann träffa d på mitt lov. Maten var god. och ehm.. vad ska jag skriva. jo, Jag och Emil är gudföräldrar nu. lite äldre - lite stoltare. :)

Mysan ringde igår och pratade om allt möjligt. hon sa då att hon kanske kunde klara sig tills imorgon om jag kom hem då. söt hon ä!

nu på riktigt ska jag gå och lägga mig hos bosco igen.


Kommentarer
Postat av: Emme

Alla tycks ha fastnat hemma på grund av snön.



Jag tror inte jag vill veta vem du är så arg på.



Kram gullis.

2010-02-22 @ 11:17:15
URL: http://emmearr.blogg.se/
Postat av: stinton

emelie! saknar dej! vi borde videosamtala på msn nån gång. mkt snart! vill höra om dina planer för sommar och höst. är nyfiken! kram på dig

2010-02-22 @ 15:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0