don't wanna have your number, i dont wanna have your name

16 Januari, 2010 @ 16:18

som sagt blev jag klar med byxprojektet i tid. jag är stolt över mig själv. Lena var också stolt. så struntar i skolan över helgen och skaffar mig ett liv istället :)

igår var jag på bio. med en kille.. Fish tank såg vi. en brittisk film. lite skum men fantastiskt bra! hade lite blandade känslor efter filmen. lite skakig och tanksprid. killen som spelar Connor är så fruktansvärt snygg!!

när jag kom hem runt halv ett, satt jacob och pysslade med sina flyggrejer - jag gick på jakt efter något att dricka. jacob blandade ihop en drink till mig gjord på mjölk, kakao, vodka och socker. ja, man tag vad man haver. så att säga. sen sjöng vi lite singstar. vi sjöng säkert alla låtar han hade. började leta efter lite andra låtar man kunde köpa för en 15 pix. jag däckade. vi halv fyra tyckte jacob att d var dags för törnrosa att vakna nu.

ikväll ska jag besöka excet!! hurray! d var länge sen jag var där..men först ska vi bli bjudna på middag. jag har lite ångest över vad jag ska ha på mig. slank in på cubus innan när jag skulle till systemet på backaplan. hittade ett par assnygga skinnbralls på rean som jag köpte. vill ha på mig dom, men har ingenting att ha till. J tyckte toppless.. d tyckte inte jag. ska till my sen och leta i hennes garderob. men försäkerhets skull tar jag med mig en klänning också. så att säga.

ha en hur kul som helst lördag kväll ! jag ska, jag har ju köpt martiniiiiix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0