sitting down here

14 Mars, 2010 @ 21:30

ja, jag har haft en kul helg. Bosco kom till mig i fredags. då gjorde vi ingenting åt på mc d och tog hand om varandra. lördagen var vi uppe tidigt. först ett besök på nordstan. ville hitta en svart partyklänning. hittade ingenting så köpte ett svart nattlinne som kunde tänkas annvändas som partyklänning. vid ett var vi på bio på filmstaden. vi satt längst bak och hade utsikt över ett helt hav av människor i 3Dglasögon. Alice i underlandet var jättebra. ja, jag är ju förälskad i Johnny D och hela filmen dessutom. 3D kanske var onödigt men filmen var hur bra som helst. tim burton är verkligen ett fullkomligt geni. alla gånger.
efter filmen och mörkret var d sol ute. vi åkte hem i solbrillor för att göra oss halvklara för modellab. vi kom dit nån timme innan vi skulle vara där för att vara i god tid liksom. när vi kom dit så tjejen i reseptionen att d är försenade tre timmar och att d tar minst tre timmar för dom att sätta igång med oss. tre timmar. i ett väntrum? kul. nej. vi hade ett kalas att gå på. så vi gick därifrån. inget modellabbande. vi gick hem och gjorde oss iordning för fest. nattlinne, lockar och mina nya high heels. d var åsa som hade födelsedagskalas. hon bjöd på tårta och välkommstdrink. jag bjöd på en billigare variant av tequila rose. d var en trevlig fest. jag och my hade parkerat oss i åsa säng för att umgås med nallarna. molly, igge och allt vad dom hette. jag försökte lära my några sånger jag lärde mig när jag var liten. en låt om nån som gillar att äta mask och en om alla våra kroppsdelar. syrran minns dom nog från semsterkursen vi var på en sommar för några år sedan. iallafall så planerade jag och my hela kvällen att vi skulle gå ut. ända fram tills vi gick hem vid typ två. iallafall så var d en kul fest. tack åsa!

idag åkte bosco hem. men först gick jag, bosco och jacob och åt på tildas krog. jacob pratar alltid om tildas krog och hur god och billig mat dom har där. så vi gav dom ett försök och tack att vi gjorde d. jag ska besöka den krog flera gånger :) sen åkte vi och handlade på coop, jag köpte nya matlådor i rosa. jacob körde även ner bosco till centralen. d var på håret att han hann med. busschaffören höll precis på att stänga dörrarna när bosco kom springades.

ikväll gör jag ingenting. lyssnar på beethoven och sitter på kamrat. känner mig allmänt töntig. ska nog gå och sova snart. för jag får ju endå ingenting gjort. så då kan jag lika gärna gå och lägga mig och vakna tidigt istället.. typ fyra. när jacob ska gå upp.
gjorde en fail grej ikväll. råkade trycka på nån knapp på datorn som gjorde att jag råkade rotera hela skärmbilden så den hamnade på sniskan. så ikväll har jacob haft en snabb lektion i datakunskap för mig. behövdes.

förövrigt så har elvis och marilyn monroe flyttat in i mitt rum. :)

alla mina älsklingar har också flyttat in i mitt rum och mina nya high heels

Kommentarer
Postat av: syrran

fin vägg du har.. fast jag ser bara bilden på tilda :p dom andra ser ja knappt va de är :P

2010-03-15 @ 10:28:16
Postat av: Anonym

jag vet.. lite suddig :(

2010-03-15 @ 13:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0