sing for me

29 Mars, 2010 @ 23:46

fyra saker jag känner att jag behöver
1. roligare matlådor än nudlar
2. assistans och sponsring av min boråssökning.
3. tid
4. d marinblå paljetthotpantsen på HM.

d sista var ju iallafall viktigast.

helgen har varit tröttsam. har haft ångest hela helgen över skola, tid och shit. förträngde ångesten och gick på 30 års fest med mysan på skanska kronan istället. bara massa bankmän och tjejer med beige läppstift. jag kände väl typ två personer där. d var bordsplacering och såklart fick jag inte sitta igemte my. så vi tog med oss tårtan och gick och satte oss på toaletten istället.
vi bestämde utgång också. och för en gångs skull så gick vi inte till excet utan till nivå istället. och herre, jag tänker ALRDIG mer tvingas mig med dit. för d första var d nästan bara tjejer där och för d andra, jag förstår inte hur tjejer kan vara så fruktansvärt elaka mot varandra. jag står och dansar med en kille, en tjej kommer och knuffar bort mig och kallar mig hora för att hon så gärna vill vara med honom. plötsligt blir allt en tävling och man jämnför sig med alla andra brudar där. och d som hände min kompis ska vi inte ens prata om. börjar nästan gråta bara jag tänker på det. trodde aldrig att d fanns sånna här tjejer på riktigt. vi pratar om ordinary tjejer i snygga kläder, (säkert dyra också) som säkert har haft en bra uppväxt med trygghet och dylikt. hur dessa tjejer kan göra något sånt här?! vill inte säga för mkt utan fattar bara ingenting. nej nej, jag känner mig inte hotad av någon tjej med attitydsproblem utan blir bara så ledsen att d finns såna här människor. jag är iallafall glad att jag alltid har haft rätt folk omkring mig som lärt mig att visa respekt och att oftast vara en god människa.

har varit i skolan idag. vi har haft eget arbete idag. d var skönt så nu känner jag mig inte så jättestressad längre.

ska sova... typ nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0