nothin compares 2 u

6 Mars, 2010 @ 19:19

idag var d lördag. veckan började dåligt. men jag kom igen på tisdagen igen efter lite uppfräshning av mig själv. :) har hittat två snygga tjejer som ska modella för mig till modevisningen. dom går inte i min klass utan i någon annan klass. vi har precis börjat med tryck på teckningen. jag ska trycka siluetter av naked girls på min trikåklänning jag ska göra, kommer bli bra. jag vet. ogillar tryck igentligen så ville göra d enkelt för mig. vi har också lärt oss göra mönster till underkläder. d var hur kul som helst. igår på teckningen var vi och besökte massa museér och galleri. rikard lindqvist ställer ut på röhsska just nu. men jag var sjuk så jag gick mest och letade efter något att sitta på. jag bad min lärare om att få gå hem. jag gick hem men jag var inte då klar för sängen. jag drog med mig jacob till backaplan. för att köpa solglasögon. jag köpte ett par grymma på cubus. fast hem kom jag med ett par skor och två tröjor rikare. jag gillade skorna.

på kvällen åkte jag och jacob hem till åsa. så ingen vila än. åsa bjöd oss på dip, gurka, kaka och allt vad hon hade att bjuda på. vi kollade på tv. då var jag helt som nerslagen. jag somnade. när jag vaknade övertalade jacob mig att vi skulle slagga (varför annvänder jag d ordet?) över. Åsa bäddade ner mig i hennes gästrum och jag fick hostmedicin. upp nästa dag klockan sex och drog med mig jacob hem.

idag har jag varit på utflykt med annika. tidigt åkte vi. klockan nio var vi redan på bussen påväg till kinna. idag skulle vi till skroten och köpa tyg. förståss var d mkt folk som alltid. alla sprang runt och yra som hönor också som vanligt. kom iallafall hem med 20 meter tyg i olika färger och material. detta kostade hela 1200. inte farligt ett dugg. tillskillnad från gårda där jag varje gång blir rånad. nu sitter jag i min säng, fortfarande sjuk men ack så lycklig över mina 20 meter tyg. tar då och då upp och känner på dem. jag = lycklig flicka. när som ska jag gå och sova. struntar blanka fan i andra chanser ikväll. bryr mig inte.. nånstans. godnatt

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag gillar också skorna! :)

2010-03-08 @ 19:58:36
URL: http://radiogirll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0