magic works!

4 November, 2010 @ 00:05

okej, liiide klaaadare nu :) fick ett glädjesamtal från MY favorit. sen har jag stått i duschen i säkert 25 timmar. badat i silvershampoo och hårinpackning. nu ser mitt hår inte ut som en buske längre, tack och lov. dock tog det 2,5 h att kamma ut det.

vi har väldigt roliga dassböcker på våra toalett. herrans dassbok. damrummet och allt vad dom heter. vi har haft dom hängandes där i flera år, hittar alltid något att skratta åt. ibland drar jag med mig dem till sängen och har dem som nattläsning. igår natt drog jag med mig Berts dassbok. där hade Åke, Bert och Lill-Erik skrivit d tio vackraste orden enligt dem. Bert tyckte att bla. läskblask var ett vackert ord, Åke tyckte att bla. våldsfilmer var ett vackert ord och flourtanten Siv fick vara med på Lill-Eriks lista. like someone care.
här är iaf d 10 vackraste orden enligt mej
1. Tilda
2. Göteborg
3. Sangria
4. Led Zeppelin
5. Alfons
6. Samsung S5230
7. CocoRosie
8. Pfifficus
9. Alexander Mcqueen
10. Marie Franklin (boscos mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0